Наш інтернет-магазин завжди прагне надавати Вам найкращі товари та обслуговування.
Однак ми розуміємо, що іноді можуть виникати ситуації, коли Вам необхідно обміняти або повернути товар. Ось наша політика обміну та повернення:
Наш інтернет-магазин завжди прагне надавати Вам найкращі товари та обслуговування.
Однак ми розуміємо, що іноді можуть виникати ситуації, коли Вам необхідно обміняти або повернути товар. Ось наша політика обміну та повернення:
Якщо Ви отримали товар і вирішили обміняти його на інший розмір, колір або модель, будь ласка, зв’яжіться в робочий час з нашим менеджером протягом 14 днів з моменту отримання товару. Ми з радістю допоможемо Вам вирішити це питання.
Відповідно до статті 9. Закону України «Про Захист прав споживачів»
Повернення товару проводитися протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Якщо Ви бажаєте повернути товар мають бути збережені наступні умови:
1. Товар не був у використанні та жодним чином не зіпсувався.
2. Повністю збережена фірмова упаковка.
3. Товар перебуває в тому ж стані, що й на момент купівлі та передачі покупцю (без будь-яких пошкоджень та дефектів).
Товар неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, що має виробничі дефекти.
Згідно законодавства України, Ви маєте право на повернення/обмін товару неналежної якості протягом 14 днів з моменту його отримання.
Якщо Ви виявили дефект у товарі, важливо дотримуватися наступних кроків:
1. Зверніться до нас до закінчення гарантійного терміну, який становить 14 днів з моменту отримання замовлення. Ми вдячні за те, що Ви вчасно виявили проблему і допомогли нам покращити якість нашого обслуговування.
Телефон для звязку: +38 (098) 915-78-91;
email: [email protected]
2. Вкажіть номер вашого замовлення і опис проблеми з товаром.
3. Після отримання вашого запиту ми проведемо його попередній розгляд і надамо вам відповідь упродовж 3 календарних днів. У цей час ми розглянемо вашу ситуацію і приймемо рішення щодо повернення коштів за покупку або проведення додаткової експертизи на виробництві.
4. Якщо нами / незалежною експертизою буде підтверджено наявність фабричного дефекту, ми повернемо Вам вартість покупки або запропонуємо інші можливі варіанти вирішення ситуації.
Ми завжди готові допомогти Вам з обміном або поверненням товару і зробити цей процес якнайбільш зручним для вас. Наша мета – забезпечити Вас якісними товарами та високим рівнем обслуговування.
Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо у Вас є будь-які питання або потреба в додатковій інформації.